10+1

Radošums ir zelta vērts. Nenovērtējams, taču bieži vien pārvērtēts, pielīdzinot to reti sastopamu ģēniju unikālām spējām. Patiesība ir daudz vienkāršāka…

Radošuma modeli jebkurā jomā veido noteikts simbolu un procedūru kopums. Atliek salikt kopā pareizos!
Vides reklāmas veiksmes formulu veido 10 pamata elementi, kas apkopoti Zelta likumu krājumā.

20 gadu pieredze vides reklāmā ļāvusi pieredzēt gan kampaņu veiksmes, gan neveiksmes. No visa esam mācījušies un ar iegūto – vēlamies dalīties arī ar jums. 

Kontrasts
Izmantojiet spilgtas un savstarpēji kontrastējošas krāsas.

Lakonisms
Vides reklāma ir acumirklīgs medijs, tāpēc tai jāspēj piesaistīt uzmanība uzreiz. Arī tās paustajam vēstījumam jābūt viegli saprotamam un ātri uztveramam.

Skaidrs zīmols
Ziņas sūtītāja identitātei jābūt skaidri definētai!

Pozitīvas emocijas
Mirklis pozitīvas iedvesmas ir tieši tas, kas var pamudināt cilvēkus iegādāties reklamēto produktu.

Slavenības
Populāru cilvēku izmantošana reklāmās piesaista uzmanību un veicina uzticību zīmolam.

Provokācija
Lielisks veids, kā piesaistīt sabiedrības uzmanību. Tomēr pieprasa zināšanas, kā to pareizi tālāk izmantot.

Sekot tendencei
Sezonas, modes un sabiedrisko norišu aktualitātei ir nozīme!

Uzrunāt zemapziņu
Ne velti vārds seksīgs šodien tiek izmantots biežāk par vārdu foršs.

Tiešs dialogs
Labi pazīstams vizuālais kods cilvēkos izraisa asociācijas ar noteiktu produktu un rada drošības sajūtu.

Multimediju sinerģija
Mūsdienās vides reklāmai ir visas iespējas iesaistīt cilvēkus aizraujošā komunikācijā – izmantojot dažādus medijus, tehnoloģijas un to piedāvātās saziņas iespējas.