10+1

Radošums ir zelta vērts. Reizē nenovērtējams, taču bieži vien pārvērtēts, pielīdzinot to reti sastopamu ģēniju unikālām spējām. Patiesība ir daudz vienkāršāka un pieejamāka…

20 gadu vietējās pieredzes vides kampaņu veidošanā Latvijā ļāvusi izvērtēt un analizēt ikvienu no tām, ņemot vērā gan veiksmes faktorus, gan pieļautās kļūdas.

Radošuma modeli jebkurā jomā veido noteikts simbolisku noteikumu un procedūru kopums. Vides reklāmā tie ir 10 pamata elementi, kas apkopoti Zelta likumu krājumā.

To būtiskā loma izkristalizējusies Clear Channel ilggadējā pieredzē, strādājot ar pasaulē spēcīgākajām un neaizmirstamākajām vides reklāmas kampaņām. Šajā bagātībā vēlamies dalīties ar Jums – vēl radošākai un idejām bagātākai videi un pasaulei ap mums un mūsos!

Kontrasts
Izmantojiet spilgtas un savstarpēji kontrastējošas krāsas.

Lakonisms
Vides reklāma ir acumirklīgs medijs, tāpēc tai jāspēj piesaistīt uzmanība uzreiz. Arī tās paustajam vēstījumam jābūt viegli saprotamam un ātri uztveramam.

Skaidrs zīmols
Neatkarīgi no tā, kas tiek reklamēts, ziņas sūtītāja identitātei jābūt skaidri definētai.

Pozitīvas emocijas
Mirklis pozitīvas iedvesmas ir tieši tas, kas var pamudināt cilvēkus iegādāties reklamēto produktu.

Slavenības
Populāru cilvēku izmantošana reklāmās veicina to atpazīstamību.

Provokācija
Lielisks veids, kā piesaistīt sabiedrības uzmanību. Tomēr pieprasa zināšanas, kā to pareizi tālāk izmantot.

Sekot tendencei
Sezonas, modes un sabiedrisko norišu aktualitātei ir nozīme!

Uzrunāt zemapziņu
Ne velti vārds seksīgs šodien tiek izmantots biežāk par vārdu foršs.

Tiešs dialogs
Labi pazīstams reklāmas vizuālais kods cilvēkos izraisa asociācijas ar noteiktu produktu, kā arī rada zināmu drošības sajūtu.

Multimediju sinerģija
Mūsdienās vides reklāmai ir visas iespējas iesaistīt cilvēkus aizraujošā komunikācijā – dažādi izmantojot moderno mediju tehnoloģijas un to piedāvātās saziņas iespējas.