Pārklājuma risinājumi

Svarīga ir ne tikai vieta, bet arī laiks, kad kampaņa tiek īstenota. Situācija. Konteksts. Auditorijas izpratne.

Plašsaziņas tīkli

Plašsaziņas tīkli ir profesionāli veidoti reklāmas ģeogrāfiskā un stratēģiskā izvietojuma risinājumi ar mērķi sasniegt visplašāko auditoriju un izcelt reklāmas ziņojumu svarīgākajās un sociāli aktīvākajās vietās Latvijas pilsētās. Piešķirot zīmolam centrālo nozīmi pilsētvides komunikācijas telpā, tiek izcelta un pastiprināta tā vērtība, kā arī pievērsta sociāli aktīvākās sabiedrības uzmanība.

Plašsaziņas tīkli ļauj zīmoliem nokļūt Latvijas lielāko pilsētu centrālajās un publiski apmeklētākajās vietās, un ir īpaši vērtīgs kā jaunu zīmolu un produktu popularizēšanai, tā jau labi pazīstamo vērtības celšanai un nostiprināšanai.

Bez centrālā izvietojuma, plašsaziņas tīkla pārklājums aptver arī reklāmu stendus pilsētu nomalēs, kas izvietoti gar galvenajām ielām, dzelzceļa un tramvaju sliedēm, kā arī iepirkšanās centru tuvumā. Tādējādi reklāmai tiek piesaistīta sabiedrības uzmanība visas dienas garumā un cilvēkiem pārvietojoties.

Plašsaziņas tīkla risinājumiem iesakām izmantot vidējā un lielā izmēra plakātu formātus, kā arī to kombinācijas – galvaspilsētas (Rīgas), visas valsts (galvaspilsētas un Latvijas lielāko pilsētu) vai atsevišķu Latvijas pilsētu mērogā.

Nacionālie tīkli

Clear Channel vides stendu stratēģisks izvietojums Latvijas lielāko pilsētu pamanāmākajās vietās nodrošina klientu kampaņām efektīvu reklāmas pārklājumu, ļaujot sasniegt un uzrunāt 74% Latvijas aktīvās auditorijas.

Nacionālā tīkla risinājums būs piemērots kampaņām, kuru mērķis ir sasniegt masu auditoriju, uzrunājot visdažādākās sabiedrības grupas. Stendu izvietojums pilsētu galveno ielu malās un vietās ar visplašāko ļaužu plūsmu ļauj piesaistīt gan kājāmgājēju, gan transportlīdzekļu vadītāju un pasažieru uzmanību. Tas nodrošina maksimālu sasniegtās un uzrunātās auditorijas apjomu visīsākajā laika periodā, 2 nedēļu laikā aptverot 81% auditorijas.

Mazumtirdzniecības tīkli

Mazumtirdzniecības tīklu risinājumi aptver vairāk nekā 200 reklāmas stendu stratēģiskas izvietojuma iespējas Rīgā, Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī. Uzmanība tiek pievērsta stendu izvietojumam 500 metru vai tuvākā attālumā no to ielu un brauktuvju malām, kas ved uz populārākajiem tirdzniecības centriem, kā arī tiešā to tuvumā.

Pateicoties stendu stratēģiskam izvietojumam un to trīsskaldņa formai, klientu reklāma kļūst vienlīdz labi pamanāma gan gājējiem, gan garāmbraucējiem un sabiedrisko transportlīdzekļu pasažieriem.

Mazumtirdzniecības tīkli ļauj palielināt produktu atpazīstamību, nodrošina informāciju par jaunu produktu pieejamību tirgū, veicina to pieprasījumu, kā arī pievērš auditorijas uzmanību īpašiem produktu piedāvājumiem un cenu akcijām. Šāda veida reklāmu tīkla plānojums atgādina cilvēkiem par jauniem, izdevīgiem un nepieciešamiem pirkumiem jau pa ceļam uz veikaliem un iepirkšanās laikā palīdz izdarīt izvēli, kā arī veicina pircēju lojalitāti klientu zīmoliem.

Premium tīkli

Premium tīkla risinājumi piedāvā reklāmdevējiem unikālu iespēju sasniegt auditoriju, kas apzināti nevelta laiku tradicionālo mediju patēriņam, tādējādi ļaujot sasniegt papildus auditorijas uzmanību un uzrunāt cilvēkus laikā, kad tie pārvietojas savos ikdienas maršrutos. 

Izvietojot reklāmu populārākajās un sociāli aktīvākajās pilsētas vietās ar lielāko cilvēku plūsmu, kā arī, atbilstoši auditorijas demogrāfiskajiem datiem, īpaši izvēlētos maršrutos no pilsētas centra uz rajoniem un piepilsētām, ik dienas iespējams sasniegt un uzrunāt maksimāli plašu auditoriju, neatkarīgi no to mediju patēriņa paradumiem.

Premium tīkli piedāvā iespēju sasniegt un efektīvi uzrunāt visdažādākās un kampaņas mērķiem īpaši pielāgotas mērķa grupas.

Biznesa auditorijas tīkli

Biznesa tīkli tiek veidoti, orientējoties uz auditoriju, kas ir pārāk aizņemta darbā, lai nodotos aktīvam mediju patēriņam, taču īpaši pievilcīga reklāmdevējiem to augstā ienākumu līmeņa dēļ.

Stendu izvietojums tiek stratēģiski plānots pilsētas centrā, biznesa centru tuvumā, gar pilsētas galveno ielu malām, kā arī, balstoties uz mērķa grupas dzīvesstila pētījumiem, piepilsētas dzīvojamo rajonu tuvumā un pa ceļam uz tiem, kā arī iecienītāko restorānu un krogu tuvumā.

Risinājums nodrošina efektīvu šīs mērķa grupas sasniegšanu, 2 nedēļu laikā uzrunājot 59% auditorijas.

Jauniešu auditorijas tīkli

Jauniešu tīkli ir piemērots risinājums kampaņām, kuru mērķauditorija ir skolnieki un studenti, vecumā no 11 līdz 19 gadiem. Stendu izvietojuma tīkls veidots, aptverot ne tikai skolu un augstskolu tuvējo apkārtni, bet arī mērķa grupai atbilstošās interešu vietas – kinoteātrus, sporta klubus, tirdzniecības centrus, parkus, skeitparkus un citas jauniešu iecienītākās brīvā laika pavadīšanas vietas.

Tā kā jaunieši ievērojami daudz laika pavada ārpustelpu vidē, risinājums spēj efektīvi piesaistīt viņu uzmanību, 2 nedēļu laikā sasniedzot 59% mērķa auditorijas.

Sieviešu auditorijas tīkli

Sievietes ir neskaitāmu reklāmas kampaņu mērķa auditorija. Viņām tiek radīti īpaši produkti un tieši viņas visbiežāk dodas iepirkties. Latvijā sievietes veido arī augstāko nodarbinātības procentu – 56,3%, kā arī lielākā daļa augstskolu absolventu ir tieši sievietes – 59%. Līdz ar to šī mērķa grupa ir īpaši pievilcīga kā produktu ražotājiem, tā reklāmdevējiem.

Tīkla risinājums ir balstīts uz sieviešu auditorijas socio-demogrāfiskajiem un interešu datiem, aptverot stendu izvietojuma vietas biznesa centru, ieprikšanās centru un fitnesa centru tuvumā, gar pilsētas centra galveno ielu malām, kā arī iecienītāko restorānu, krogu un klubu tuvumā.

55% stendu nodrošina labākās reklāmas vietas autovadītāju un sabiedriskā transporta pasažieru sasniegšanai, savukārt 45% paredzēti kājāmgājēju uzmanības piesaitīšanai.

Maģistrālo ielu tīkli

Autoceļu tīkli paredzēti sabiedrisko un privāto tranpostlīdzekļu vadītāju un pasažieru uzmanības piesaistīšanai. Tie efektīvi sasniedz un uzrunā vienmēr steigā esošo auditoriju brīžos, kad tā pārvietojas – pa ceļam uz darbu un no tā, kā arī brīvdienu maršrutos.

Tīkla risinājums veidots, aptverot galvenos autoceļus un intensīvāk noslogotos transportlīdzekļu maršrutus, to pieturvietas un galamērķus. Reklāmu izvietojumu iespējams stratēģiski veidot populārakajos maršrutos uz centru, kur lielākā daļa iedzīvotāju strādā, kā arī atpakaļceļā uz mājam – dzīvojamo rajonu tuvumā.

Stendu izvietojums nodrošina 60% autobraucēju un transportlīdzekļu pasažieru, kā arī 40% gājēju uzmanības sasniegšanu.

Sazinieties ar mūsu speciālistiem, lai uzzinātu vairāk, kā arī, lai pielāgotu jūsu kampaņas auditorijai atbilstošākās reklāmas izvietojuma vietas!