Jaunumi

SHOPPING DIGITAL

Uzņēmums “Clear Channel Latvia” kā pirmais Latvijā savā reklāmas platformu tīklā iekļāvis lielformāta digitālos reklāmas stendus ar skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo risinājumu iespējām. Vairāk par projektu varat lasīt šeit.

Te_Ir_Darbs_700x461_ccweb_LightBlue#TEIRDARBS‬

Aicinām savai komandai pievienoties Pārdošanas Speciālistu! Ar piedāvājuma nosacījumiem var iepazīties šeit.

Te_Ir_Darbs_700x461_ccweb‪#TEIRDARBS‬

Aicinām savai komandai pievienoties biroja administratori/-u, lietvedi. Ar piedāvājuma nosacījumiem var iepazīties šeit.

cc_janis_mazaCLEAR CHANNEL LATVIA turpmāk vadīs JĀNIS PURAVS

1.dec., 2015. Ar š.g. 1.decembri no Clear Channel Latvia valdes locekles Everitas Ušackas amata pienākumus pārņems, un turpmāk uzņēmumu vadīs Jānis Puravs. Vairāk informācijas šeit.

md.cdrKONKURSS‬

Piedalies Clear Channel organizētajā māmiņdienas konkursā! Radi savai māmiņai pārsteigumu – personalizētu sveicienu svētkos.
Konkursa uzvarētāja darbu māmiņdienā izvietosim Rīgas pilsētā tur, kur māmiņa to noteikti pamanīs. Konkursa nolikumu lasi šeit.

300x170_AdwardsReklāmas festivāla ADWARDS starptautiskā žūrija meklēs labākos arī vides reklāmas kategorijā

27.feb., 2015. Cilvēka dzīvē pirmie desmit gadi ir tikai pāris soļi tuvāk savas eksistences apziņai. Patstāvība vēl ir svešvārds, un doma par dižām uzvarām aprobežojas ar kuģīšiem vannā. To pašu gan nevar teikt par festivāliem. Jau ar pirmo reizi jāpauž pārliecība par savas klātbūtnes nozīmību un aktualitāti. Ar katru gadu efektīvi jālauž savs ceļš caur Fail uz Win, lai nozares kreatīvās mašīnas mudinātu nogalināt savus iekšējos monstrus. Līdz vienā rītā tiem pašiem skaidrs, ka mīlēt to, ko darām, nozīmē darīt to, ko mīlam. Tāpēc desmitajā reizē jautājumi ir lieki – Pitch or die!
Desmit gadus radošās izcilības festivāls ADWARDS nodrošinājis objektīvu, kritisku un neatkarīgu vērtējumu Latvijā radītajām idejām, tā veicinot radošās industrijas attīstību, profesionālo standartu izaugsmi, informācijas un pieredzes apmaiņu. Pirmo reizi festivāla vēsturē profesionāļu vērtējumam tiks nodotas arī vides reklāmas tirgum radītās idejas. Tām šogad atvēlēta speciāla kategorija. Vairāk informācijas šeit.

300x170_AdwardsNozare ar pieredzi. Šogad radošās izcilības festivālam ADWARDS aprit 10 gadi! Vairāk informācijas šeit.

ledlauzis

Vairāk informācijas šeit.


Connect

Clear Channel Outdoor ievieš Connect – pirmo globālo interaktīvo mobilo vides reklāmas platformu

25.marts, 2014. Pirmo reizi pasaulē, Clear Channel Outdoor (CCO), vadošais novators vides reklāmas jomā, globāli izvērš savu interaktīvo mobilo reklāmas platformu Connect, simbolizējot ievērojamu sasniegumu vides mediju attīstībā pasaules mērogā, radot daudz plašākas patērētāju un zīmolu sastapšanās iespējas. CCO reklāmas stendi, kas atrodas gājējiem pieejamās vietās visā pasaulē, tiks aprīkoti ar mobiliem paneļiem, ļaujot patērētājiem piekļūt interaktīvam reklāmas sniedzēju saturam, izmantojot viedtālruņus. Connect veido nemanāmu vides un mobilo ierīču integrāciju, veidojot dziļāku patērētāju iesaisti attiecībās ar zīmoliem. Vairāk informācijas šeit.

BASociālā biznesa platforma BlindArt aicina iesaistīties atbalsta projektā neredzīgajiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām

28.janv., 2014. Sociālā biznesa platforma BlindArt, kas visu janvāri redzama vides reklāmas stendos Rīgā, aicina iesaistīties atbalsta projektā, ar mērķi palīdzēt neredzīgiem cilvēkiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Nākamais solis šī sociālā biznesa attīstībai ir izglītojoši – radošo darbnīcu rīkošana. Projektā tiek gaidīta gan kultūras profesionāļu iesaistīšanās ar praktisku palīdzību, gan finansiāls atbalsts no uzņēmumiem. BlindArt vides reklāmas projekts „Radi un rādi” ar neredzīgo bērnu Jaungada novēlējumiem ieguva galveno balvu konkursā Clear Challenge, saņemot iespēju šo sociālo reklāmu izstādīt Rīgas ielās. Vides reklāmas vizuālo pamatu veidojuši Strazdumuižas internātvidusskolas neredzīgie bērni sadarbībā ar pieredzējušiem reklāmas māksliniekiem. Ar novēlējuma devīzi „Rādi degsmi! Rādi drosmi! Rādi daili!” šī sociālā reklāma aicina sabiedrību radīt un rādīt cilvēcīgas vērtības un atbalstu. Vairāk informācijas šeit.

BlindArt_CCHNoslēdzies „CLEAR CHALLENGE” konkurss un zināmi uzvarētāji!

19. dec., 2013. 17. decembrī žūrija – Agneses Kleinas, Īva Zennes, Vilipsōna un Germana Ermiča sastāvā izvērtēja Clear Challenge konkursam iesniegtos darbus un noteica šajā gadā labākos, radošākos, vides formātam un konkursa tematikai atbilstošākos Jaungada apsveikumus. Interneta balsojumā par uzvarētāju kļuva Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes iesniegtais darbs „par cilvēcisko”. Par labāko darbu, kas iesniegts izvietošanai Liepājas stendos, žūrija atzina Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas darbu „Uztaisi sev dāvanu pats!”. Izvēloties uzvarētāju Rīgā, žūrija savā vērtējumā bija ļoti vienota, un 58 darbu konkurencē par labāko darbu tika izvēlēts B&Y iesniegtais Jaungada apsveikums „radi un rādi”. Vairāk informācijas šeit.

CCH_zurija_2014Apstiprināts radošā konkursa „CLEAR CHALLENGE” žūrijas sastāvs

12. dec., 2013. Esam priecīgi izziņot profesionāļu komandu, kurai šogad uzticēts izvērtēt konkursam iesniegtos darbus. To vidū ir gan reklāmas nozarē novērtēti un atzīti speciālisti, gan mākslinieku aprindu spožākie tēli. Žūrijas darbā piedalīsies brīvmākslinieks Vilipsōns, vizuālā žurnāliste Agnese Kleina, „McCann Rīga” radošais direktors Edgars Stanga, „Graffiti Print’’ dibinātājs un „Publicis Riga” vecākais mākslinieks Īvs Zenne un „Veto Magazine” mākslinieciskais direktors un dizainers Germans ErmičsVairāk informācijas šeit.

CCH2014_pagarinats„CLEAR CHALLENGE” – pagarina darbu iesniegšanas termiņu!

5. dec., 2013. Saka, ka labs dizains nokļūst debesīs, bet slikts – visur! Clear Challenge konkursa mērķis ir veicināt vides reklāmas attīstību un kvalitatīva dizaina veidošanu, tādēļ vēlamies pārfrāzēt iepriekš izteikto apgalvojumu, sakot – Labs dizains nokļūst uz Clear Channel vides stendiem, bet sliktajam ielās vietu nav! Lai novērstu steigā radītu un nepārdomātu darbu dalību konkursā, Clear Challenge pagarina darbu iesniegšanas termiņu līdz 13.12.2013. Vairāk informācijas šeit.

CCH_2014

Radošā izaicinājuma konkurss labākajam Jaungada novēlējumam vidē norisināsies arī šogad!

11. nov., 2013. Ir tikai reize gadā, kad laiks, kas aiztek, spēj priecēt un reibināt! Un tad, savelkot padarītā, apgūtā un izjustā bilanci, mēs no sirds varam ko patiesu vēlēt! Clear Challenge sniedz iespēju ikvienam uzņēmumam un zīmolam izteikt savu sirds gudrību novēlējumā un nodot to pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam. Veiksmīgs, radošs un vides formātam atbilstošs apsveikums Jaunajā gadā var kļūt par Tava uzņēmuma veiksmes stāstu. Vairāk informācijas šeit.

cipsi“Saskaitīt skatienus” (Reklāmas gadagrāmata, 2013/2014)

18. okt., 2013. Piedāvājam izlasīt 2013. gada Reklāmas gadagrāmatā ievietoto rakstu par vides reklāmas kontaktu mērīšanas rīku Outdoor Impact – “Saskaitīt skatienus” elektroniski! Tā kā fails ir apjomīgs, aicinām nedaudz uzgaidīt, līdz raksts ielādēsies pilnībā. Vairāk informācijas šeit.

OIJauna ēra Vides reklāmas jomā – Outdoor Impact, precīzs vides reklāmas plānošanas instruments

17. sept., 2013. Rīt Latvijas vides reklāmas industrijas pārstāvji prezentēs jaunu auditorijas mērījumu sistēmu, kas vides reklāmas plānotājiem un pircējiem sniegs atbilstošus un uzticamus rādītājus par vides reklāmas mērījumiem. Vairāk informācijas šeit.

Jauna WEB lapaEsiet sveicināti mūsu jaunajā mājas lapā www.clearchannel.lv!

19. sept., 2013. Jauno mājas lapu veidojot, esam daudz domājuši par mūsu klientu interesēm un informatīvajām vajadzībām, tikpat daudz uzmanības veltot arī informācijas atrašanas un saprašanas ātrumam.

Izklāstot vides kampaņu veidošanas galvenos principus, kā arī tuvāk iepazīstinot ar vides reklāmas radošajām stratēģijām un taktiku, esam iecerējuši vairot klientu izpratni un rosināt iztēli iedvesmojošu kampaņu tapšanai. Mūsuprāt, tieši caur zināšanām, pieredzi un kampaņu piemēriem mēs varam vislabāk pastāstīt arī paši par sevi. Ticam, ka mūsu jaunā mājas lapa kļūs par noderīgu informācijas platformu mūsu klientiem, kā arī tiem, kuri vēl tikai domā vai interesējas par vides reklāmas kampaņu īstenošanu, un apsver vides kā medija efektivitāti.

Uz iedvesmas bagātu un radošu sadarbību!

CannesClear Channel Outdoor to challenge and inspire advertising community at Cannes 2013 with creation of world’s first hand-painted micrography billboard made from tweets

13. jūn., 2013. 16m x 4m iedvesmas – uz tieši tik liela plakāta rotājās gada ievērojamākā notikuma reklāmas industrijā – Cannes Lions logo, kuru kā iedvesmojošu dāvanu festivāla 60 gadu jubilejā sagādāja vides reklāmas kategorijas sponsors Clear Channel Outdoor. Tika radīts pasaulē pirmais ar roku zīmētais plakāts mikrogrāfijas tehnikā, radīts tikai un vienīgi no tvītiem. Apjomīgo roku darbu veidoja simtiem tvītu no diskusijas par radošā potenciāla īstenošanu, un tas atspoguļoja fiziskā un digitālā radošo saplūsmi. Vairāk informācijas šeit.

Adwards 2013Radošs darba uzdevums Adwards 2013 dalībniekiem

4. marts, 2013. Clear Channel Latvia uzsauc treniņprogrammu cīņā ar Adwards monstriem – radošu darba uzdevumu Adwards 2013 dalībniekiem! Darba uzdevums: Izstrādāt vides reklāmu, uz kuru gribētos atskatīties, par sociāli aktuālu tēmu. Vairāk informācijas šeit.

CCH zurijaNoslēgusies radošā izaicinājuma konkursa „CLEAR CHALLENGE” žūrijas sesija un zināmi uzvarētāji!

20. dec., 2012. Jau trešo gadu pēc kārtas vides reklāmas uzņēmums Clear Channel Latvia izsludināja radošā izaicinājuma konkursu – par labāko Jaunā gada apsveikumu vidē. Noslēgusies konkursa „CLEAR CHALLENGE” žūrijas sesija un izvēlēti tie labākie darbi, kas rotās pilsētvidi, sasniedzot visplašāko auditoriju un vairojot svētku noskaņu apkārtējā vidē. Vairāk informācijas šeit.