Cannes Lions

Starptautiskais radošais festivāls Cannes Lions ir pasaulē vērienīgākais pasākums reklāmas un mārketinga nozarē. Tā ir visprestižākā ikgadējā apbalvošana reklāmas nozarē, kuras laikā tiek iepazīti un izvērtēti vairāk nekā 24 000 pretendentu darbi no visas pasaules.

Uzvarētāji balvās iegūst iekārojamo lauvas trofeju, kuru pasniedz labākajai radošajai filmai, drukātajai reklāmai, vides reklāmai, interaktīvajai reklāmai, radio reklāmai, reklāmas dizainam, pārdošanas veicināšanai, meistarīgākajam video un integrētajai reklāmai, kā arī par labākajām mediju, tiešā mārketinga, sabiedrisko attiecību, titāna un radošajām idejām.

Šis festivāls ir arī nozīmīgākā reklāmdevēju, reklāmas un komunikāciju profesionāļu tikšanās vieta pasaulē. Vairāk nekā 8 000 delegātu no 95 valstīm septiņas dienas apmeklē izstādi, filmu demonstrācijas un vairāk nekā 50 plaša profila seminārus, 20 radošās darbnīcas un meistarklases, kuras pasniedz visā pasaulē zināmi nozaru vadītāji.

Cannes Lions ir gada notikums radošo industriju pasaulē, kas turklāt piedāvā vērtīgas sadarbības dibināšanas un apmācības iespējas.

Rīkojot ikgadējo festivāla Cannes Lions ievadpasākumu Latvijā – Waking Up The Lion, Clear Channel Latvia, Latvijas Reklāmas asociācija un mediju aģentūra Mindshare Latvia aicina ieskatīties Cannes Lions aizkulisēs kopā ar cilvēkiem, kas piedalījušies iepriekšējo gadu festivālos, kā arī smelties iedvesmu no apbalvotajiem darbiem.