2011

Starptautiskā radošā festivāla Cannes Lions 2011 organizētāji, izmantojot daudzo ikgadējo pasākumu laikā uzkrāto atšķirīgo pieredzi, 2011. gada festivāla tēmā vēlējās iedzīvināt vairākus personiskus stāstus, kuri ir ietekmējuši  reklāmas un radošo industriju pazīstamākās personības. Radītie stāsti bija pacilājoši, intīmi, iedrošinoši, bet daži no tiem – pat spējīgi mainīt cilvēku dzīves.

2011. gadā festivāla norises laikā savā pieredzē dalījās tādi speciālisti kā Bobs Grīnbergs (Bob Greenberg), Eižens Bejs (Eugene Bay), Fernando Vega Olmoss (Fernando Vega Olmos), Marčello Serpa (Marcello Serpa), Stefans Zaiberas (Stéphane Xiberras), Niks Braiens (Nick Brien), Prasūns Joši (Prasoon Joshi), Armins Džokams (Armin Jochum) un Toms Bekmans (Tom Beckman), kuru stāstiem sekoja vēl arī daudzi citi.

„Katram, kurš ir piedalījies festivālā „Kannu lauvas”, ir savs stāsts. Stāsts, kas kaut kādā veidā ir ietekmējis vai mainījis viņa dzīvi,” stāsta festivāla vadītājs Filips Tomass (Philip Thomas). „Kurš gan varētu sniegt vēl labāku ieskatu Kannu etnosā – iespējās, radošajā dzīvē, attiecībās un apbalvojumos – kā tie cilvēki, kuri paši ir to pieredzējuši un zina, ka veiksmīga reklāma un saziņa dzimst no stāstiem?”

Outdoor Lions Grand Prix 2011