2012

Ar fundamentālu secinājumu par nepieciešamību atgriezties kā pie nozares, tā cilvēcisko attiecību
pamatvērtībām radošās komunikācijas saturā, tika aizvadīts 2012. gada starptautiskais radošuma festivāls Cannes Lions. Vienlaicīgi tas izteica komplimentu vides reklāmai, kas, būdama senākā no radošās komunikācijas formām, ik gadu kultivējusi reklāmas nozares pašus pamatus.

Clear Channel International, kura misija ir sekmēt izcilu radošumu, jau trešo gadu pēc kārtas atbalstīja šo nozarei svarīgāko pasākumu, sponsorējot festivāla vides reklāmas kategoriju Outdoor Lions, kuras ietvaros uzvarējušie darbi nu ir iegājuši industrijas vēsturē.

2012. gada festivāla galvenās balvas ieguvēji nominācijā Outdoor Lions Grand PrixCoca-Cola un Daimler atklāja pilnu mūsdienīgu vides reklāmu spektru: sākot ar pārsteidzoši vienkāršu grafisko ideju reklāmai Cokehands un beidzot ar „neredzamā brauciena” koncepcijas ieviešanu dzīvē. Turklāt Google Voice Search reklāmas plakātu vides kampaņa ieguva galveno balvu nominācijā Media Lions Grand Prix, parādot, cik plašas ir iespējas radoši izmantot dažādas reklāmas vidē un cik tās ir nozīmīgas mūsdienu pazīstamākajiem zīmoliem.

Vairāk par Cannes Lions 2012:

Uzvarētāji 2012

Par Outdoor Lions uzvarētājiem 2012 – Labu reklāmu visos laikos ir veidojusi laba ideja