Starptautiskā žūrija meklēs labākos arī vides reklāmā

27.feb., 2015. Cilvēka dzīvē pirmie desmit gadi ir tikai pāris soļi tuvāk savas eksistences apziņai. Patstāvība vēl ir svešvārds, un doma par dižām uzvarām aprobežojas ar kuģīšiem vannā. To pašu gan nevar teikt par festivāliem. Jau ar pirmo reizi jāpauž pārliecība par savas klātbūtnes nozīmību un aktualitāti. Ar katru gadu efektīvi jālauž savs ceļš caur Fail uz Win, lai nozares kreatīvās mašīnas mudinātu nogalināt savus iekšējos monstrus. Līdz vienā rītā tiem pašiem skaidrs, ka mīlēt to, ko darām, nozīmē darīt to, ko mīlam. Tāpēc desmitajā reizē jautājumi ir lieki – Pitch or die!
Desmit gadus radošās izcilības festivāls ADWARDS nodrošinājis objektīvu, kritisku un neatkarīgu vērtējumu Latvijā radītajām idejām, tā veicinot radošās industrijas attīstību, profesionālo standartu izaugsmi, informācijas un pieredzes apmaiņu. Pirmo reizi festivāla vēsturē profesionāļu vērtējumam tiks nodotas arī vides reklāmas tirgum radītās idejas. Tām šogad atvēlēta speciāla kategorija. Vairāk informācijas šeit.