Mūsu vēsture

GADSIMTU ILGA PIEREDZE VIDES REKLĀMĀ

„Tie, kas nevar atcerēties pagātni, ir spiesti to atkārtot.” /Džordžs Santajana/

Reklāmas stendi un attēlu pikseļi glabā gadu desmitiem uzkrātas zināšanas un pieredzi, kas vienu vienu kampaņu padara veiksmīgāku par citu. Tas nav tikai plakāta saturs. Arī vieta un laiks, kad to pamana. Konteksts. Īstais brīdis. Auditorijas izpratne.

Uzņēmuma Clear Channel tradīcijas balstītas gadsimtu senā pieredzē, kas ļāvusi to apveltīt ar leģendāra un pasaulslavena vides reklāmas ģēnija statusu. Būdams viens no pirmajiem vides reklāmas uzņēmumiem pasaulē, tas joprojām uzrāda stabilas līderpozīcijas un nemainīgu spēju atrasties pasaules svarīgāko norišu epicentrā.

Vides reklāmas kompānija Clear Channel Latvia dibināta 1992. gadā, kopš kura arī Latvijā tiek prasmīgi izmantota pasaules labākā pieredze. Apvienojot to ar vietējām tradīcijām, spilgtas un neaizmirstamas vides reklāmas kampaņas tiek īstenotas četrās lielākajās Latvijas pilsētās – Rīgā, Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī.

Timeline

1992 – Zviedrijas vecākā vides reklāmas kompānija Wennergren Williams nodibina savu meitas uzņēmumu Latvijā un uzstāda pirmos reklāmas stendus Rīgā;

1996Wennergren Williams uzņēmumu iegādājas ASV uzņēmums The More Group;

1998The More Group izveido projektu Post Campaign Report un rada datu bāzi ar vairāk nekā 1200 dažādu vides reklāmas kampaņu efektivitāti analizējošiem datiem;

2001The More Group organizē pirmo izglītojošo semināru par vides reklāmas efektivitāti ar pasaulslavenu vides reklāmas ekspertu – Deivida Bernšteina (David E. Bernstein), Pola Īstvuda (Paul M. Eastwood) un Karla Ērika Lindena (Karl Eric Linden) piedalīšanos;

2002 – Mediju magnāts Clear Channel Communications iegādājas The More Group. Latvijā tiek pārdēvēts uzņēmums par Clear Channel Latvia

2003Clear Channel Latvia attīsta savu pirmo reklāmas stendu tīklu reģionos ar ekskluzīvu stendu izvietojumu Liepājā, Jūrmalā un Daugavpilī;

2005Clear Channel Latvia kļūst par pionieri pirmajam online vides reklāmas plānošanas rīkam Mapping Management System;

2009Clear Channel Latvia noslēdz sadarbības līgumu par reklāmas izveidošanas iespējām uz pludmales kabīnēm Jūrmalā;

2010Clear Channel Latvia izsludina pirmo vides reklāmas radošo konkursu Clear Challenge;

2011Clear Channel Latvia uzsāk vides reklāmas auditorijas uzskaites un pētniecības rīka Outdoor Impact izveidošanu;

2012Clear Channel Latvia izveido un piedāvā saviem klientiem reklāmas plānošanas rīku – ClearView;

2013Clear Channel sadarbībā ar JCDecaux Baltijā ievieš starptautiski atzītu vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēmu – Outdoor Impact