Vēsture

“Tie, kas nevar atcerēties pagātni, ir spiesti to atkārtot.”
/Džordžs Santajana, spāņu-amerikāņu filozofs/

Mūsu uzņēmuma spēju piedāvāt efektīvas vides reklāmas kampaņas raksturo zināšanas, kas balstītas gadu simtiem ilgušā pieredzē vides reklāmā visā pasaulē.

“Clear Channel Latvia” vēsture un attīstība:

1992 – Zviedrijā vecākā vides reklāmas kompānija Wennergren Williams nodibina savu meitas uzņēmumu Latvijā, un Rīgā tiek uzstādīti pirmie reklāmas stendi;

1996 – Zviedrijas vides reklāmas kompāniju Wennergren Williams iegādājas ASV uzņēmums The More Group;

1998The More Group izveido projektu Post Campaign Report un rada datu bāzi ar vairāk nekā 1200 dažādiem vides reklāmas kampaņu efektivitāti analizējošiem datiem;

2001The More Group organizē pirmo izglītojošo semināru par vides reklāmas efektivitāti ar pasaulslavenu vides reklāmas ekspertu – Deivida Bernšteina (David E. Bernstein), Pola Īstvuda (Paul M. Eastwood) un Karla Ērika Lindena (Karl Eric Linden) piedalīšanos;

2002 – Mediju magnāts Clear Channel Communications iegādājas The More Group. Latvijā pirmais vides reklāmas uzņēmums tiek pārdēvēts par Clear Channel Latvia. Tiek attīstīts plašākais vides reklāmas stendu tīkls Rīgā.

2003Clear Channel Latvia pilveido savu piedāvājumu ar vides stendu tīklu Jūrmalā, Liepājā, un Daugavpilī;

2005Clear Channel Latvia īsteno pirmo online vides reklāmas plānošanas rīku – Mapping Management System;

2011Clear Channel Latvia uzsāk vides reklāmas auditorijas uzskaites un pētniecības rīka Outdoor Impact veidošanu;

2012Clear Channel Latvia izveido un piedāvā klientiem reklāmas kampaņu plānošanas rīku – ClearView;

2013Clear Channel Latvia sadarbībā ar JCDecaux Baltijā ievieš starptautiski atzītu vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēmu – Outdoor Impact;

2016 – Clear Channel Latvia piedāvājumā tiek iekļautas divas lielformāta reklāmas sienas Rīgā;

2017 – Clear Channel Latvia attīsta pirmo digitālo vides stendu jeb DOOH tīklu tirdzniecības centrā Domina Shopping;

2018 – Clear Channel Latvia paplašina DOOH piedāvājumu ar digitālo stendu tīklu tirdzniecības centrā Rīga Plaza;