Mūsu vīzija

RADOŠA BRĪVĪBA, ELASTĪGI RISINĀJUMI, TĀLREDZĪGA DOMĀŠANA UN PIEPILDĪTI SOLĪJUMI

Vides reklāma ir universāls medijs, kas apvieno tekstu ar attēlu – iedvesmojot, informējot, kārdinot, aizkustinot un izraisot visdažādākās emocijas, atkarībā no ziņojuma mērķa un uzdevuma. Universālas ir arī mūsu uzņēmuma vērtības – brīvība, elastība, tālredzīga domāšana un solījumu pildīšana. Šīs kvalitātes novērtē mūsu klienti visā pasaulē.

Brīvība / Freedom

Brīvība ir pamatvērtība it visur pasaulē, tāpēc pašsaprotama ir cieņa un atbildīga attieksme pret katru unikālo valsti un tautu, tās  vidi, kultūru, tradīcijām un idejām. Tā vietā, lai īstenotu centralizētu biznesa taktiku, priekšroka tiek dota vietējo uzņēmumu veidošanai, tādējādi nodrošinot katrai valstij piemērotāko reklāmas sniegumu.

Elastība / Flexibility

Ikviena klienta vēles ir īpašas, tāpēc arī katra kampaņa tiek izstrādāta individuāli. Atšķirīgas ir arī kampaņu mērķauditorijas, kas katra pieprasa unikālu pieeju un īpašu veidu, kādā to uzrunāt. Mēs rūpējamies, lai vides reklāmas kampaņas netiktu veidotas pēc viena noteikta un standartizēta principa, jo nevis kampaņu veidošana ir mūsu pamata uzdevums, bet gan spēja visefektīvākajā veidā sasniegt mūsu klientu mērķus.

Tālredzīga domāšana / Forward Thinking

Reklāmas biznesā ziņas izplatās visstraujāk, tāpēc vajadzība pēc jaunām idejām un risinājumiem arvien pieaug. Lai atbilstu šai vajadzībai, svarīgi ir  vienmēr atrasties jau soli priekšā. Regulārie auditorijas un reklāmu efektivitātes pētījumi ļauj izprast un prognozēt situācijas, tāpēc mūsu klienti var būt droši, ka nākotne tiek turēta ciešā redzeslokā!

Solījumu pildīšana / Fulifilling Promises

Godprātība ir īpašība, kas spējusi visos laikos labprātīgi saistīt cilvēkus savstarpējās attiecībās, jo tieši tās veido ikviena biznesa pamatus un nosaka tā veiksmi. Attiecību veidošana ir būtiska kā uzņēmuma iekšienē, tā sadarbībojoties ar klientiem un partneriem. Tāpēc ikviens solījums mūsu izpratnē ir patiesa atbildība par iespējām to izpildīt.