Outdoor Impact

Outdoor impact

Tas brīdis ir klāt – ir sācies jauns vides reklāmu laikmets – precīzs mērījumu rīks Outdoor Impact dod iespēju iegūt datus par vides reklāmas sasniedzamību, biežumu un – pats labākais – par to patieso kontaktu skaitu!

Outdoor Impact ir vides reklāmas kontaktu uzskaitījuma sistēma, kura nodrošina precīzu vides reklāmas kontaktu jeb sasniegtās auditorijas uzskaiti, padarot vides reklāmu salīdzināmu ar citu mediju pieprasījuma, pirkšanas un patēriņa standartiem. Tās mērķis ir palīdzēt mediju plānotājiem izvērtēt un iegādāties vides medijus, izmantojot pavisam jaunu, precīzu, uz vienotu pētījumu balstītu paņēmienu. Vides reklāmu var nopirkt gluži tāpat kā citus medijus – vērtējot sasniedzamību (reach) un biežumu (frequency).

Šādu sistēmu jau vairākus gadus veiksmīgi izmanto Zviedrijā, Somijā un Norvēģijā. Līdzīgas metodoloģijas tiek izmantotas Īrijā, Slovēnijā, Austrijā, Turcijā, Nīderlandē un Ķīnā.

Tieši auditorija, nevis reklāmas objekti, kļūst par aktuālu valūtu vides reklāmas industrijā, padarot Outdoor Impact par neaizstājamu ikdienas darba rīku vides reklāmā, kura efektivitāti atzīst lielākā daļa reklāmas industrijas pārstāvju.

Outdoor Impact auditorijas mērījumu sistēma Latvijā ieviesta, sadarbojoties vides reklāmas uzņēmumiem Clear Channel un JCDecaux, tajā ietilpst visas nozīmīgākās vides reklāmas formas, iekļaujot ap 2700 Rīgā redzamo vides reklāmu virsmu.

Outdoor Impact pētījumu sistēma balstīta uz milzīgu datu apjomu, kas iegūts, analizējot vides reklāmu no auditorijas skatpunkta.

Vairāk informācijas atrodama arī www.outdoorimpact.lv