Produkti

1,3 miljonu auditorija ik nedēļu apliecina vides reklāmas pastāvīgu spēju sasniegt reklāmdevēju mērķus. 

Lai precīzi un visīsākajā laikā sasniegtu iespējami plašāko auditoriju vai uzrunātu īpaši izvēlētas mērķa grupas, reklāmas stendi īsteno pārbaudītas komunikācijas stratēģijas.

Trīsskaldņa formas reklāmas stendi veido pastāvīgu pieprasījumu. To ieliektās virsmas ir tehnoloģiski izstrādātas ar mērķi paplašināt reklāmas uztveramības leņķi un padarīt to labi saskatāmu no jebkura skatupunkta un lielākā iespējamā attāluma.

Reklāmas stendi ir vieni no vizuāli pievilcīgākajiem lielformāta eksponātiem. Tie lieliski iekļaujas pilsētas centra ekskluzīvajā sociālajā vidē ar lielākajām ielām, prestižākajiem veikaliem, tūristu iecienītākajām vietām un cilvēku plūsmu ar izsmalcinātu gaumi.

Vides reklāmas risinājumu  daudzveidība atbilst dažādām kampaņu vajadzībām – sasniegt un uzrunāt iespējami plašāko auditoriju, īstenot efektīvu zīmola pozicionēšanu un sekmēt tā komunikāciju ar mērķa grupām, precīzi nogādāt informāciju esošajiem un potenciālajiem klientiem, kā arī motivēt un iedvesmot patērētājus konkrētai rīcībai.

Sasniegt

Lai sasniegtu iespējami plašāko auditoriju, piemērotākie būs Clear Channel 1,5 metrus platie un 3 m augstie reklāmas stendi – pilāri, kas visbiežāk izvietoti gar ielu malām un pilsētas aktīvākajās vietās, kur neizbēgami piesaista garāmgājēju, privātā un sabiedriskā transporta pasažieru uzmanību.

Reklāmas stendu izvietojuma un ievērojamais izmērs ļauj izcelt reklāmas vēstījumu, padarot to pieejamu ikvienam skatienam – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, visas kampaņas garumā.

Katras individuālas kampaņas mērķiem un situācijai piemērotākais stendu tīkla plānojums ļaus precīzi sasniegt mērķa auditoriju, kā arī, pēc kampaņas norises, analizēt rezultātus.

Pozicionēt

Informācija vides reklāmas stendos ir efektīvākais veids zīmolu atpazīstamības veicināšanai un tā pausto vērtību nostiprināšanai patērētāju apziņā. Ar to palīdzību uzņēmumi vairo biznesa ieguvumus, kas vairākkārtīgi pārsniedz reklāmas ieguldījumus.

Clear Channel reklāmas stendi ir skatienam neatvairāms risinājums, kuru visbiežāk izvēlas reklāmdevēji, lai īpaši izceltu savu zīmolu un vairotu tā atpazīstamību.

Vides reklāmas stendi ir mūsdienīgs un atraktīvs pilsētvides elements, kas nodrošina pievilcīgu komunikācijas platformu zīmoliem ar to auditoriju. Tajos zīmoli kļūst par publiskās vides neatņemamu sastāvdaļu un iekļūst cilvēku domās un sarunās, veidojot to ikdienu.

Atrazdamies pilsētas sociāli karstākajos punktos, zīmoli visīsākajā laikā sasniedz visplašāko auditoriju, turklāt uzrunā to tieši iepirkšanās centru tuvumā.

Informēt

Reklāmas stendus var ērti izmantot arī gadījumos, kad nepieciešams regulāri informēt par jaunumiem, kārdinošiem produktu piedāvājumiem un izdevīgiem darījumiem.

Vides reklāma stendi neizbēgami piesaista cilvēku uzmanību laikā, kad tie gaida transportlīdzekļus, pārvietojas garāmbraucot vai garāmejot. Tā ir jebkura zīmola iespēja efektīvi pārraidīt reklāmas informatīvo vēstījumu tās mērķa auditorijai.

Stendu izvietojuma tīkls ar individuālām plānošanas un variēšanas iespējām dod iespēju precīzi sasniegt mērķa auditoriju. Reklāmdevēji vides stendus izvēlas gan jaunu produktu ieviešanas tirgū, gan patērētāju rīcību motivējošu kampaņu veidošanai, uzrunājot patērētājus tiešā produktu pārdošanas vietu tuvumā.

Ietekmēt

Lai ietekmētu patērētājus, reklāmas vēstījumam jābūt gana spēcīgām, lai iekļūtu cilvēku apziņā un nostiprinātu tajā savas pozīcijas. Tas nozīmē īpašu reklāmas izraisīto efektu – vai nu nākot klajā ar nebijušu, spilgtu risinājumu un aizraujošu reklāmas piedāvājumu, vai arī radot stratēģisku reklāmas izvietojuma plānu.

Secīga reklāmas atkārtošana, piemēram, izvietojot to noteiktā maršrutā gar pilsētas galveno ielu malām, ļaus nostiprināt vēstījumu patērētāju apziņā. Papildus uzmanību, protams, piesaistīs daudzveidīgo reklāmas specefektu izmantošana.

Iedvesmot

Lietderīgi izmantojot ikvienu līdz šim nerealizētu ideju, zīmoliem ir iespējams rast savu unikālo pieeju komunikācijas veidošanai ar auditoriju. Ikvienam ir iespēja būt pirmajam!

Priekšgājēji prot saskatīt un nekavējoties lietderīgi izmantot pilsētvides interjerā līdz šim bez uzmanības palikušas vietas, virsmas un laukumus, kuros savu unikālo vietu pārliecinošai komunikācijai ar auditoriju varētu rast neskaitāmi vides reklāmas radošie risinājumi.

Pamanāmi? Ne tikai! Šo sauc par 100% atrašanos uzmanības centrā!
Ne tikai pievērsti skatieni, sajūsmas saucieni, svilpieni un automašīnu taures signāli, bet arī neskaitāmi fotoaparātu zibšņi un karstākā sarunu tēma pilsētā, tajā skaitā sociālajos tīklos un šur tur pat preses slejās.

Sabiedrības uzmanību visvairāk, protams, piesaistīs risinājumi, kas atļausies izmantot līdz šim nepraktizētas taktikas un nākt klajā ar neordināru pieeju auditorijai, radot pārsteiguma efektu. To iespējams panākt, gan radoši izmantojot reklāmas stendu fiziskās iespējas, gan liekot lietā fantāziju, kas izpaužas reklāmas plakāta robežās.