DOOH

Tirdzniecības centri, pateicoties to vērienīgajam apmeklējumam, ir viena no mūsdienu populārākajām ārpus mājas atrašanās vidēm.

Digitālie reklāmas stendi DOOH izvietoti tirdzniecības centros “Domina Shopping” un “Rīga Plaza”, atrodoties vēl nebijušā tuvumā pirkuma izdarīšanas vietai un piedāvājot interaktivitāti tiešas un personiskas komunikācijas ar patērētāju veidošanai.

Šobrīd uzņēmuma piedāvājumu digitālajā platformā “Clear Channel Play” veido 27 ekrāni – 13 tirdzniecības centrā “Domina Shopping” un 14 modes un izklaides centrā “Rīga Plaza”.

DOOH stendu priekšrocība ir spēja piedāvāt interaktīvu, dinamisku un personalizētu saturu pat ļoti specifiskām patērētāju grupām īstajā vietā un laikā, kā arī iespēju attālināti veikt reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu. DOOH kā reklāmas nesējs ir ne tikai lieliski piemērots dažādiem tehnoloģiskiem un radošiem risinājumiem, bet arī ļoti efektīvi izmantojams datu virzītā mārketingā.